Winter Jam
Lenge fraværende, savnet og etterlyst, men onsdag 11.februar er den tilbake!
En uformell konkurranse med god stemning og premier.
Tre klasser (gul-blå, blå-rød og rød-sort) eget scorecard til 150,- som er lodd for uttrekkspremier etterpå
Vi skrur 20+ nye buldere (10 i hver klasse) og noen ekstra dynamiske sprett. Noen kun for denne ene kvelden så dette har du ikke lyst til å gå glipp av
Vi starter opp 18:30 og avslutter 20:30.
Hjertelig velkommen